Saturday, January 9, 2010

my baby boo.

this entry goes to my beloved lil one.




meet my baby. ain't he cute enuf?




he loveeeeess to eat n exercise in his wheel n sleep, of coz!

this fat baby never fails to cheer me up!

me.heart.you.much.MOE!





*pandai kn moe pose? teehee*


*nak lepak dlm wheel lah. lg best!*


*OMG! mummy's stalking me! :P *


*makan tgn pn sedap nih! nyuumm!*



ok, sebenarnye tgh tensi bwat assignment algorithm nih. -____-
bnyk kali bace pn xphm-phm jgk! so, baik tgk my baby je kn. teehee.



p/s: and oh, moe misses his daddy! freakin much!




XOXO,
mummy

2 comments:

bellmz said...

hahahaha..siannye kamoo..algorithm punye psl pale da pening ye..nway..comel lorr itu baby..wee~~

hugs n kisses to dat baby..hehe ^^

yanaaa said...

huhu. cian kn? effect die skt kpale smpai skang. -__-

will do when i get back. sgt rindoo baby itu jgk!